Söndag

hej på er!
Nu har jag äntligen packat färdigt och är beredd för 2 månaders boning på landet, två stora väskor blev det till slut..:P Usch kan inte säga att jag längtar direkt...Ska faktiskt ta och börja sy lite nu när vi bor på landet för jag antar att jag kommer att ha en del tid över även fast jag har en massa kompisar där så är det skönt ibland att vara själv och komma bort från allt.

Började dagen med att spela match mot sundbyberg och vann med 2-1 vilket kändes UNDERBART!
Dagens position var vänster innerback och var även för 3:e matchen i rad kapten, mohaha^^;)

Har pluggat lite för de första två proven imorgon för moppekortet men känner att jag skulle behöva minst 2 dagar till. Det jobbigaste är att man vet inte exakt vad som kommer att komma med så håller tummarna på att jag klarar det imorgon.

Jag är himla ledsen för att jag inte har bloggat mycket alls de senaste dagarna men har varit hemma hos min älskling och myst. Har helt enkelt inte haft tid. Det är heller inte helt säkert att jag kommer att ha internet på landet om vi inte får koppla upp oss på grannens eller vad vi nu ska göra ( grannen är min bästa kompis så gör inget olagligt ;) )
Håller tummarna på att det löser sig men något inlägg då och då ska jag iaf kunna slänga in, det ska jag allt se till.

Nu är det sovdags och lite mer pluggning!
Ha en mysig natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0