Mys på söder.

Mötte upp Signe efter skolan på Söder och fikade, varm choklad med mintsyrap och grädde och en sockerbulle blev det! Självklart blev det lite shopping nu när lönen och barnbidraget kom in på kontot idag och för första gången känner jag mig lite smårik. 



Hittade ett par strumpbyxor med leopardmönster och lite inslag av guld på hm och blev superglad, 98 pistoler katshing!
Fick även med mig en tee från Gina tricot, två hårband från Monki, en tee från hm herr, örhängen från hm i form av bla rosetter, pandor och klubbor. Sist men inte minst så fick jag även med mig ett par sammets tights från Gina tricot som kommer värma gott nu under vintern.

Kommentarer
Postat av: Carita

Aww, allting ser helt underbart ut :* sockerbulle + varm choklad = i'm in heaven <3

2008-11-25 @ 22:11:13
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: elin.e

va härligt och framför allt gott det ser ut

2008-11-29 @ 09:48:35
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0