Tummen upp för halloweenfesten!

Hej på er, får ursäkta det dåliga bloggandet men igår vart det party party och sen har den här dagen varit från skit till underbar till skit igen.

Gårdagens halloweenfest var helt sjuk kul. Det slutade med att vi var ungefär 20-30 pers och det var riktigt drag. Duktig som jag är så drack jag bara någon klunk för det är inte riktigt min grej men var ändå en av dem som dansade mest under hela kvällen. Träffade en massa vänner som man inte har sett på ett tag för att jag bara har varit inne och tråkat ett bra tag nu men nu jäklar ska jag ut och göra stan osäker igen. Ska ta och ragga upp bilder så får ni kanske se några imorgon.

Har ingen lust med att skriva. Sov så gott på er!



Uppdatering
, vi var tydligen 34 enligt Linda, rätt ska vara rätt eller hur?

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, vi var 34 st. :P

2008-11-01 @ 23:57:58
URL: http://musicismyreligion.blogg.se/
Postat av: Linda

haha. right! ;D

2008-11-02 @ 00:22:26
URL: http://musicismyreligion.blogg.se/
Postat av: jossan

;) halloweenfesten. hoppas den ja ska på blir lika bra.

2008-11-03 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0