It's going down, almost under the ground.

Haha nu rasar verkligen läsarantalet neråt och jag förstår det för jag har ju inget roligt att skriva om den här veckan då jag mest jobbar och ligger i soffan sen resten av kvällen. Idag blir det i alla fulla fall en dusch och sen blir det att kolla på grey's i sängen så att man sen lätt kan somna. I och med att jag knappt hinner sova, inte tillräckligt iaf om vi säger så så håller jag mig vaken just nu på godis och godsaker och en massa varm choklad.

Vad har ni för er?


Våran söta lilla maskot Billy såklart!

Kommentarer
Postat av: Nea.

Tack :D

2008-10-29 @ 18:46:57
URL: http://neapeahh.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHA! Du är en sköning du! XD "fly så fort ni ser mig" BÄSTA JU! X'D

Klart vi kan fixa oss tillsammans. Jag ska ju sova hos Fanny på torsdag och så ska vi fixa en massa så du kan ju komma till Fanny på fredag och så kan vi 3 käka middag tillsammans också? :) <333

2008-10-29 @ 19:05:18
URL: http://musicismyreligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0