Jobba jobba jobba

God morgon god morgon!

Ganska ovant att stiga upp såhär tidigt och på höstlovet dessutom. Det var nog första gången som jag självmant slängde handen på mobilen när den ringde och tröck på snooze, jag som alltid brukar vara så duktig och gå upp på en gång men idag tog det verklogen emot. Ska jobba hos far min hela lovet så att man tjänar ihop lite cash till julklappar och självklart shopping. Det blir alltså uppdateringar lite senare under dagen.

Juste måste bara säga att det är ganska konstigt, när jag knappt skriver något så har jag jättemånga besökare och när jag skriver en massa då har jag som minst i bland, tell me why?

Hoppas att ni alla får en bra dag! Jag ska måla och sätta upp hyllor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0