Kina mat i mitt hjärta!

God förmiddag på er!

Sitter och smaskar i mig lite av resterna som blev över igår när papi hade köpt hem kina mat till han och mig, kyckling med cachewnötter ( beklagar stavningen ) är nog bland det bästa som finns, i matväg alltså.

Idag så blir det nog en bakdag, ska bara äta upp sen ska jag kavla upp ärmarna och köra igång!

Det lutar åt att jag kommer vara hemma restan av veckan för jag har så sjukt jävla ont. De tabletterna som hjälper ( äter två olika ) har tagit slut eller rättare sagt det är en kvar så över natten så gick jag på en ipren och två stycken av den andra vilket inte hjälpte ett skit. Jag har haft bajs mycket med ont så att jag knappt har kunnat sova. Mor min skulle ringa dit idag igen och se om vi kunde på de bra värktabletterna utskrivna en gång till annars är det nästa självmordstider från min sida. Det gör upp ända upp i öronen, don't ask me why.


Ännu en gång, jag saknar er! :(

Kommentarer
Postat av: Linda

lider med dig hjärtat! <3

2008-10-22 @ 19:22:14
URL: http://musicismyreligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0