Målaren bloggar.

Hallå på er alla sötnosar, ledsen för dålig uppdatering men det hinns helt enkelt inte med plus att jag tror att ni tycker att det är jävligt tråkigt att veta vad jag gör när jag jobbar men lite kan jag berätta iaf.

Idag har vi målat som bara den och jag har nu mera målarfärg på hela kläderna. Skulle åka och fixa lite ärenden jag och Anna. Vi skulle tydligen till Solna men hamnade i Skärholmen på grund av hennes gps.


Älsklingen kanske kommer ikväll så att vi får mysa innan han åker till Tallin i två dagar. Ja jag vet att det bara är två dagar men enligt mig är det mycket!;)



Här har ni några bilder från namnkalaset i söndags.




Nemo är den lilla tjockisen till vänster.


Kommentarer
Postat av: SaraP

Söta :p



BTW om du har någon blogg att tipsa så kommentera gärna adressen i något av mina inlägg :p

2008-10-29 @ 19:27:30
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0