natti natti

Börjar att bli dags att gå och kolla på tv och sen sova. Jag är ledsen för att min lbogg är så J***LA tråkig just nu men jag är ju inte ute och rör mig som jag brukar göra men det ska bli bättring med det när jag mår bättre. Eller det är säkert några som tycker att den alltid är tråkig men ni förstår vad jag menar. Jag tycker själv att den suger balle men när jag börjar röra lite mer på mig så kommer det komma dagens outfits och så igen vilket kanske är lite roligare en bara massa tråkiga textinlägg.

Sov så gott på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det sista chansen att vara med och delta om 2 biobiljetter från gratisbio i min blogg

du hittar tävlingen här

http://enlitentax.blogg.se/2008/october/vinn-2-biobiljetter.html

Enkla regler!

2008-10-21 @ 12:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0