Pengar pengar pengar

Eftersom att jag inte får vara ute just nu och röra mig på stan så fick mamma hjälpa mig att lämna tillbaka spetslinnet jag köpte förra helgen. Kännde mig inte helt säker på att jag ville ha det och då kändes det ganska värdelöst att låta 150 kr hänga i garderoben utan att användas. Med en snabb liten matematisk räkning så har jag räknat ihop att jag har hela 902 kr, wiieho jag är rik! ^^ Snart är det ju även barnbidrag plus att jag ska jobba på pappas företag på höstlovet = Jag kommer att vara rik, eller hoppas kan man iaf göra.

Om jag hittar dessa skor i rätt storlek imorgon när jag ska köpa present till mamma så ska de bli mina! (A)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

fina skor!

2008-10-16 @ 15:23:42
URL: http://nenneblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0