Sjukhusbesök

God morgon på er!:) har precis fått lite frukost och mediciner, nyponsoppa och en liten brödbit. Har blivit väckt två gånger i natt och fått mediciner. Ligger och kollar på tv och har det jättemysigt. Skulle gärna stanna kvar här, det känns som ett hotell med konstig roomservice som ger mig mediciner. Bli utskriven vid 9 efter att doktorn har varit och kollat till mig men vad jag känner så känns det ganska bra, lite mer svullet men det gör absolut inte lika ont som jag trodde att det skulle göra. Min kära far kommer och hämtar mig sen och sen blir det att åka hem och äta ben'n jerrys:-D jag tror jag ska ta mig en liten piggelin snart så att det blir en superstart på dagen;) ledsen för det tråkiga inlägget men det bjuder jag på:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0