Soppa, tidningar och barbies

Precis fått i mig lite soppa känner mig jättemätt men samtidigt så är jag jättehungrig. Får ta och smaska på en pigelin snart. ELLE tidningen är nu utläst och jag har fått en massa inspiration. Vilka är era favorit mode-tidningar?:)



Stressade som bara den igår med vårat barbie projekt och jag han till slut färdigt innan jag var tvungen att åka till Sofiahemmet. Jag var i samma grupp som Sanna och Stephanie i min klass så vi delade upp uppgifterna så mina uppgifter blev att sy en fejk-pälsväst, skinnbyxor med hög midja och hårband. Spetströjan sydde Stephanie. Förutom det här har vi sytt en fjäderkjol och en tröja till det var jag vet. Även den barbiedockan fick ett hippie band runt huvudet, vi bestämde oss för att det skulle bli vår lilla röda tråd.



När jag skulle göra pälsvästen klippte jag ut den i ett stycke så att jag skulle slippa sy i och med att det var så långt hår. Satte snedslå / kantband runt kanterna så att man inte skulle se tyget som pälsen satt fast på. Skinnbyxorna sydde jag efter ett mönster som jag sedan fick sy in och fixa till, på mitt egna lilla sätt så att de skulle sitta bra:)
Vad tycker ni, blev det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0