Två saker från hatlistan

Två saker som nog är bland det värsta som finns är, när de går en maska i en nyinköpta strumpbyxor och när man har plånboken full med småpengar. Jag tror att nästan alla tjejer och säkert flera killar har varit med om det att precis när man precis har satt på eller bara haft på sig sina nya och fina strumpbyxor nån dag så går en maska, då känns det verkligen som att man har kastat pengar i sjön. Strumpbyxor jag köper kostar väll nån hundring och då känns det ju verkligen surt. Inte fan vill man gå runt med trasiga strumpbyxor så man är ju illa tvungen att gå och köpa sig ett par nya mot sin vilja och budget.
Hatar även att ha småmynt. Man har en massa småmynt och sen köper man alltid upp dem på en massa godsaker. Om jag har en massa kontanter och ska sätta in dem så sätter jag in mynten också. Hatar att ha kontanter över huvud taget de försvinner bara på en gång. På kontot sitter de i säkert förvar!


Haha ett väldigt onödigt inlägg men nu har ni fått veta det iaf.
Puss på er, ni gör mig till en glad apa!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hatar oxå mynt. Brukar lägga alla i en liten burk o efter någon vecka går ja fram till mamma o ber om växel. Hon brukar inte bli så glad men hon gör det ändå! ;) Hoppas du mår bättre! själv har ja varit sjuk i 2 dagar...

2008-10-18 @ 00:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0