Utmattad efter en lång helg

Tjena mors!

Nu är jag hemma igen på trygg mark efter att ha spenderat gårdagen hos älsklingen och suttit barnbvakt till hans brorsbarn och idag spenderat någon timme på IKEA och köpt en del saker till mitt rum.

Vad har ni gjort i helgen?

Jag är helt slut kan jag bara säga. Malte ville absolut sova i samma säng som mig och älsklingen så alla vi 3 delade på en liten sheten bäddsoffa som var hård som sten. Men Malte var glad och det var det som var huvudsaken. Får ta och sova ikapp idag.



Kvällens planer, nörda framför datorn, gnälla på lilla fader så att han fixar tillbaka internet till min egna dator, skriva någon svenska sak och sen fixa med de ny inköpta sakerna till rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0