...

Hej på er!
Nu är andra skolveckan avklarad och jag är självklart helt slut. Känns riktigt skönt för nu har man lärt känna varandra bättre och man har fått sina favoriter.
Har blivit mycket fikande och skratt under den här veckan vilket kommer att resultera i att alla kommer nog ha lagt på sig ett par extrakilon innan vi har hunnit gå ut;) Vårat lilla signum är självklart Chai latte.


 Vaknade upp hos min kära älskling idag i och med att jag började 14.10. Även fast jag har haft världens bästa sovmorgon idag så är jag ändå helt slut för självklart när man vet att man kan sova länge så går det inte så jag har varit vaken sen halv tio men låg och mös ett tag till. Passade på att laga en riktig lyxfrukost idag när man väl hade tid, havregrynsgröt, scones och te fick det bli.

Efter vår ända lektion idag drog självklart jag, Amanda och Antonia till cofehouse by george och fikade där vi har bestämt att bli stammisar. Kommer vara pank hela tiden efter all fika och shopping har jag räknat ut från och med nu.

None

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0