jag vill sova.

Hej på er! Jag vet inte vad som har hänt med mig men jag är så jävla trött. Det känns som att jag har tegelstena på ögon locken som vill stänga igen mina ögon och låta mig sova men nej nej självklart ska jag jobba idag.
Har så grymt ont i ryggen det strålar ut till höften och jag vet inte vad jag ska ta mig till :( Ska tillbaka till kiropraktorn på fredag så hoppas att det löser sig då.


Var på stan idag på håltimmen och kollade såklart på skor. Måste bara säga att jag tycker Dinsko:s höstkollektion är muy bien! Har hittat flera par som jag vill ha och imorgon blir ett av dem mina.

Kollade även efter lila lite tjockare strumpbyxor och jag leta och leta och leta men inte fan hittade jag det. Som en sista chansning så gick jag in på Kappahl och där hängde dem. Ska tillbaka imorgon när jag har fått min lön osv och så ska de bli mina. Försökte hitta en rutig skjorta men det blev ingen, ska kolla någon dag på second hand om jag hittar någon.

Nu ska jag njuta av min kära Chai latte och sen är det bara att palla sig iväg och träna småskitarna.


Kommentarer
Postat av: linnea

skriv lite mer om din kille, hur han är och så om du vill avslöja det :)

2008-09-24 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0