PAIN!

Hello!

Är hemma nu igen och fick även med mig världens värk i fötterna. Första dagen med de höga klackarna så jag var egentligen redan dödsdömd från början. Gör fortfarande ont och jag kom hem för en halvtimme sen. Får ta och köpa sånna där gelékuddar, någon som har testat dem och är de bra i sånna fall?

Här har ni några av bilderna från ikväll, fler kommer sen.



Amandas ögon ser riktigt läskiga ut, fråga mig inte varför.

I och med att det var "kalas" så fick vi alla ha fina prinsesskronor på oss;)

Kommentarer
Postat av: amanda

men usch, jag blundade halvvägs! du, jag har fortfarande ont i fötterna sen i går! jag fick GÅ HEM FRÅN CENTRALEN FÖR BUSSJÄVELN gick inte :) det kallar jag för smärta, jisses. Hade ur mysigt i går och hoppas att du hade detsamma, tack för att ni kom, det betyder mycket.



puss och kram

2008-09-27 @ 15:07:26
URL: http://mandiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0