Politik, fika, skor och kläder kan det bli bättre?

Skoldagen började med att vi skulle ha en presentation på engelska om Indiens ekonomi och politik som förvånansvärt gick ganska bra i och med att jag och Amanda inte hade varit så flitiga på den ända lektionen som vi hade fått till det här projektet så det blev att stressigt skriva ihop något vettigt 15 min innan lektionen började. VI kanske kunde ha gjort bättre ifrån oss men vafan det var ju politik det handlade om vilket inte intereserar någon av oss i min grupp...


Efter skolan gick jag, Amanda, Antonia och Stefanie till Coffé house by george ( stammisar som vi är ) och tog en varsin chai latte och satt och prata en massa skit. Drog sen vidare in till t-centralen och kollade på skor och kläder innan det bar av hem för att byta om och sen träna. Hittade ett bar ganska grova kängor för ett bra pris som eventuellt får bli mina höst/vinderskor.



Jag och Amanda blev sen övergiva så då bar det av till Beyond Retro för att kolla på väskor och fula pälsmössor, så kul man kan ha det. Något jag tycket är dåligt är att second hand har blivit så dyrt, finns inte det till för att det ska vara ett billigare alternativ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0