Skor

Som säkert väldigt många andra så har jag blivit helt besatt av skor. Kollade runt lite nu på nätet och det gjorde ju inte mitt lilla beronde bättre direkt. Önskar bara att jag var några centimeter kortare...





Jag har nu bestämt mig för ett par skor som jag ska mysa runt i i vinter och det blir uggs men med det lägre skaftet.
Har alltid hatat uggs för enligt mig så är de skitfula men bara för någon vecka sen så ändrades min uppfattning om dem och nu mera är de söta och mysiga i mina ögon. Då är bara frågan till er vilken av modellerna är den finaste och den jag borde köpa? Med eller utan öppning och rosett?
Okej de är inte fina så då ändrar vi frågan och säger såhär, vilken av modellerna tilltalar er mest?


 

Kommentarer
Postat av: erika

dom svarta heelsen är så snygga!

2008-09-07 @ 20:22:13
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Christine

Hej! Hur är det vännen?

Du, den med rosetten, vart kan man köpa dom?

<3

2008-09-14 @ 14:36:38
URL: http://ccn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0