trött

Halloj!

Hur är det med er?
Med mig kan jag inte riktigt beskriva som att det är bra. Har så grymt ont i ryggen så att jag har sovit som en skottkärra i natt så jag är halv död och har varit det hela dagen. Fick ligga och vila på golvet när vi hade hantverksteknik, somliga har det bra;)



Har äntligen fårr mina efterlängtade skor som jag han köpa på vår långa lunchrast / håltimme. Fick även med mig ett par lila strumpbyxor, ett par stora silver örhängen och ett lila nagellack. Så lätt gick det att bränna 600 spänn.

Det är en himla tur att jag får lön den 9:e oktober för allt jobb med att träna barnen annars så hade jag varit helt körd. Ska köpa minst ett par skor och lite andra saker. Har varit riktigt flitig och räknat ihop allt, vad jag verkligen behöver och så. Ska även ta mig en tur till IKEA och köpa lite saker till mitt rum.



Nu måste jag bege mig till Zinken och träna barnen. Ta hand om er!

Bilder från shoppingen kommer senare.

                                        
                                      
                                     Såhär kul brukar vi ha det på mattelektionen när vi är övertrötta och lite före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0