...

Hej på er!
Nu är jag hemma igen och får ta en kort liten lugn paus innan jag ska iväg och träna barnen för att sen åka och kolla på Maria Möller. Är helt slut efter denna dag. Hade håltimme idag i 3 timmar som vi har varannan onsdag och torsdag. För att fördriva tiden satte sig jag, Amanda, Johanna och Antonia oss på cofe house by george och drack chai latte och prata en jävla massa skit men vi var lite flitiga också så gjorde lite på svenska läxan, eller iaf så gjorde Amanda och Johanna det resten av oss behehöver vi ju inte prata om vad vi gjorde. ;)

Vi han även kolla lite i affärer innan matten skulle sätta igång så en lila och härlig mössa från Indiska som jag har spanat in ett tag nu fick följa med mig hem.



Sådär nu måste jag röra mig vidare till zinken! Hoppas ni får en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0