le fashion the shoowwwww


Foto: Jamie Sharp
Designer: Anna Henning
I torsdags gick modevisningen vi i klassen väntat på sen första dagen i ettan av stapeln i pelarsalen på Hotel Norrtull, samma lokal som Hope hade sin visning i. Det känndes mer än konstigt och tårarna låg och skvalpade lite i ögonvrån när allt var färdigt. Ingen ordentlig sömn på över två veckor, galen stress sen januari och på 25 min var det över, poff borta. Men dra mig baklänges krösamaja va lyckat det blev, kunde inte ha blivit mer nöjd än vad jag är om vi bortser från det grova stressmomenten som uppkom när hela fållen på klänningen och på ett par byxor gick sönder under genrepet och jag fick sätta mig och handsy hela skiten vilket är ca 4 m, under den tiden skulle jag även hinna fixa hår och smink och även laga kedjeklänningen med hjälp av pincetter och skakika händer då även den trampades sönder 2 gånger, och som gräddet på moset skulle jag hinna göra allt på 30 min. Men slutresultatet blev grymt och jag är kempe nöjd! Här är 1 av 3 outfits jag sydde till visningen vilket är en långklänning med en separat kedjeklänning, synd bara att axeln hoppat lite snett på bilden och att jag hittils inte hittat någon bild av ryggen på klänningen då den är hela tjusningen, en djup uringning som glider runt precis ovanför as crack, härlig och tilltalande beskrivning. Detta är alltså vad jag pysslar med hela dagarna långa. Nog om detta, sov gott!

Kommentarer
Postat av: Semra

Åh, det ser fint ut... Gilla, gilla :)

2011-05-17 @ 10:36:30
URL: http://nojesmix.com/semra
Postat av: mysan

Hejsan allt bra? :)

kram

2011-05-17 @ 12:54:43
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; verkligen!

2011-07-24 @ 20:36:32
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0