Boule proffs? -Nej!

Go kväll!
Har inte kunnat skriva några inlägg de senaste dagarna för att jag har sovit hos Adde hela helgen.
Har mest tagit det lugnt, tittat på film och spelat monopol med hans kompisar som tydligen är en stor hit i Huddinge. I den nya varienten av monopol som vi spelade så använder man kreditkort istället för papperspengar, skit kul och det är bättre än en massa flygandes papperslappar över allt =)

Idag så var det boule med Adde och hans familj, det var mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Kostar ganska mycket för bara en timmes spel, (300 kr) men om man delar det på hur många vi var dvs 6 st så blir det bara 50 kr per skalle, alltså inte så mycket. ; ) Jag och Adde kom iaf fram till att vi nog inte har någon framtid innom boule- branschen, attans också! ^^
Efter det så drog vi vidare och åt på restaurang, det fick bli kycklingspett för mig. Kan verkligen ingenting om kött så kände att jag inte skulle försöka mig på den biten just då. Någon som kan lite köttkunskap? ;D 

Måste gå och lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon och städa för att sen träffa matila och åka in till stan och lämna tillbaka 3 tröjor från MQ och även hämta ut mammas armband som hon har beställt =)

Sov så gott allesammans! 
♥ 
image152


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ok ok ;) haha! jadå jag hade en asbra jul :) du?

2007-12-30 @ 23:51:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: hehe de förstår jag :)

2007-12-31 @ 00:15:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0