Ursäkta språket

Försökte precis mobilblogga bara för att testa men självklart så funkade inte det för att uppåtknappen på min mobil har fucking gått sönder. Hann ha den i 1,5 vecka innan den braka ihop. Aja det är väll bara att lämna in den och så får jag testa att blogga då. Men självklart kommer jag säkert då inte kunna ha någon mobil för jag köpte ju en ny för att min andra var sönder. USCH hatar det här!


Något som gjorde mig lite glad iaf är att jag, min käre mor och min papi ska ut och äta Indiskt av någon anledning. MUMS:D Nu blir det att äta för en vecka frammåt.

Det blir att sitta och blogga och nörda framför datorn sen när jag kommer hem har jag bestämt mig för nu, måste tyvär klämma in och göra lite mök också ( mönsterkonstruktion ) =/

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0