Oldie

Halloj! Anledningen till att jag inte har skrivit något på ett tag är att min kära pappas provosoriska lösning med vårat internet slutade att fungera. Här får ni ett av inläggen som skulle ha kommit in i måndags :

Hej på er!

Nu är jag hemma igen efter träningen och har även hunnit få i mig mat, burritos. Håller på och flyttar saker från köket för imorgon börjar stambytet igen fast den här gången i köket så nu kommer vi att vara utan rinnande vatten (förutom på toan) i 3 veckor, jag DÖR!

Han som sagt inte lägga in dagens outfit imorse så det får bli nu ist.

 

Strumpbyxor - Lindex
Skjortklänning - JC
Klocka - turiet
Halsduk - H&M

Till detta fick mina nya MC-boots sitta på mina fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0