Lördag och helt slut

Halloj! Hoppas att ni alla har haft hitils bra dag?
Är hemma hos Adde och tar det lugnt, stackarn mår jätte jätte dåligt enligt han=/
Sov hos Adde i natt och så har vi varit och handlat julklappar i farsta idag. Varken jag eller Adde köpte något men Emanuel köppte 3 par kallingar till sina syskon, haha så påhittigt ; )
Måste nog börja att ta mig ut på julklappshandling!

Juste, nån som kan några bra julklappar som man kan ge till killar? Snälla hjälp mig! =P

Usch, imorgon har jag träning kl 9.00 i spånga så måste gå upp redan vid åtta. Är helt genomförkyld och kan knappt andas om jag inte sitter eller står upp, hinner inte bli frisk innan jag blir sjuk igen. Även om jag inte ska träna så måste jag ändå palla mig upp och följa med och titta på, surt! Aja det finns värre saker här i livet.

Nu ska jag och min underbara förkylning dra oss vidare och pussa lite på Adde^^
Ha det så bra people!
Hoppas att ni får en bra lördag!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0