ey yo!

Halleloja!
Sista dan med elevensvalvecka, sorligt värre! Imorgon så ska man tillbaka till den jävla klassen igen och redovisa vad man har gjort i veckan, BORING!!!
Varför ska alltid tiden gå så fort när man har roligt?

       
Efter skolan så drog jag, Gåsään och Lindsklusk hem till Gåsään och spelade in Sweet home alabama i hennes lilla studio. Sheeet va svårt det är att få till det så att det låter bra säger jag bara! Han inte riktigt färdigt utan vi får fortsätta på den nån annan gång. Sen så lagade vi mat, bacon, pasta och Gåsään gjorde något med några ägg haha nyttigt värre xD Nooot!

Vet inte riktigt hur jag ska kunna redovisa om musiken imorgon, lite svårt liksom. Ska jag stå och ba: ja har sjungt dom här låtarna och sen så fick jag gå upp en ton en gång....hallå det funkar ju liksom inte! IG på den i sånna fall.
Aja får väll hitta på något bra när jag står där, jag och Lindsklusk ska göra redovisningen tillsammans så improvisera nästa!

Ska chilligrilla lite nu.... Ha det göttans everyone!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0