bloggen är igång!

Wiiiehuu äntligen så har bloggen börjat fungera igen, har får tokspratt under de här dagarna den har varit "ur funktion"  Aja hoppas att den blir bättre nu så att det var värt dagarna utan min käre blogg.



Hoppas att allt är bra med er?
Själv så är jag fortfarande förkyld så skippade faktiskt att träna idag och var med min käre A ist.
Någon som kan någon mirakelkur som botar förkylningar?

Idag så har vi förberett oss för imorgon med dans i gympasalen och lärt oss att bjuda upp osv. Haha för imorgon så händer något riktigt stort, haha ska nämligen dansa i blå hallen med en massa andra skolor. Hahah jag kommer dö, aja det kommer väll antagligen bli kul till slut men ändå..vem kommer på att man ska dansa i blå hallen? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0