fortsätter med bloggningen

hej på er!
Ni fick mig att fortsätta skriva trots allt.
Sitter just nu hemma hos älsklingen och väntar på att han ska komma hem, håller på att svettas ihjäl.

Har haft ont i huvudet hela veckan och jag trot äntligen att jag har kommit på varför, har trott att jag har fått det av mina p-piller men igår så åt jag inte min antibiotika på hela dan vilket resulterade i att jag inte hade ont i huvudet. Så ska skita i att ta den nu och sen om det blir värre eller kommer tillbaka får jag väll fortsätta då. Det är inte bara att jag får skit ont i huvudet utan jag blir typ helt jävla deckad av dem vill bara sova hela tiden :(



Kvällen blir nog ganska lugn, ska fira lite med några kompisar men mer än det blir det inte. Orkar inte, är så JÄVLA trött..hade självklart varit kul att festa men i och med att jag inte dricker så orkar jag inte just nu.
skulle kunna göra nästan vad som helst för att få sova nu, är så otroligt jävla trött, vafan är det med mig?! Jävla medicin säger jag bara!

Aja nu ska vi inte vara sura ;)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0