Home sweet home

Sådär nu är jag hemma igen. Fick en otrolig ångest när jag gick från A idag, har verkligen börjat förstå hur mycket han betyder för mig och hur glad han gör mig. När jag är med han är allt helt underbart och hela livet leker och sen de stunderna vi är ifrån varandra är allt bara helt dystert och rent ut sagt bajs.



Jag och min käre a beslutade oss för att cykla ner till grillen vid han och köpa kebab med bröd vilket smakade helt utsökt...en massa vitlökssås var det med i och med att båda hade det så var det kvitt! ; )
haha det blir nog x antal fler besök där, kommer väll sluta med att man ser ut som en kebab;)

Vad är eran favorit, kebab, pizza eller hamburgare?

Måste ändå tipsa er om Stockholm kebab som ligger på fridhemsplan, testa kycklingkebab med bröd där, tro mig det är bland det godaste som finns!

En nackdel om man äter kebab är att man alltid stinker vitlök om man väljer att ha sådan sås på, någon som har något trick som gör att vitlökslukten försvinner? xD


image320


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0