onsdag

Tjenamors på er!
Ledsen att jag inte hann skriva något imorse men hann helt enkelt inte..
Vad har ni gjort under dagen?

Gått en seg dag i skolan och sen for jag iväg och träffade min käre vän Moa och hennes pojkvän Viktor som hängde med mig och uträttade lite ärenden på odenplan.
Kollade på något fint halsband till min kompis som ska konfimera sig på lördag men hittade inget som jag direkt fastnade för.
Någon som har något tips om vad jag kan ge henne i konfirmationspresent?



Nu bli det en kopp te och sen lite so-plugg, hinduism, ska försöka höja mig till mvg, skulle kännas riktigt gött. Det kommer aldrig att hända men man kan alltid hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0