Söndag

Hej på er!
Har precis kommit hem från stan och är nu helt slut i kroppen.
Bytte ett par av Addes skor och köpte en tröja och ett par örhängen till mig...men självklart nu när jag testade det hemma så ser jag att det är målat med någon slags målarfärg på det så måste åka in och byta den imorgon, surt värre!
Bjöd älsklingen på glass och så gick vi och satte och i kungsan och myste och smaskade glass.

Hur är det med er?
Med mig är det sådär..mina skavsår gör så jävla ont kan knappt gå, ska gå till doktorn någon dag i veckan om det inte blir bättre, har skit ont i ryggen av min väska så just nu är det mesta bajs...

Ska spela match om nån timme men just nu orkar jag verkligen inte, vill bara ligga och sova:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0