1 hel vecka?:O

Sheat! har inte skrivit på en hel vecka:O Gud vad tiden har gått fort!
Har inte hänt så mycket speciellt förutom att det har varit min och min älsklings 2 månaders dag i måndags. Tack för de 2 underbaraste månaderna i mitt liv älskling och jag hoppas att det blir många fler! Har även kommit fram till att vår 3 månaders dag är på alla hjärtans dag, gud va mysigt! ^^
image158



Kom precis hem från filmen förtrollad som jag och mami var och såg på bio. Super bra verkligen!
Både jag och mami kände och riktigt lyckliga när vi gick där ifrån, mycket se värd och man ska verkligen se den om man är sugen på att se en film som är gullig och romantisk och som man blir jätteglad av..: )
Weeiiiho kvällen är räddad! ; )
Det ända som fattas nu är min älskade Adde som jag bara vill mysa och pussa sönder.=(



Innan jag och mami skulle in på bion gick vi och köpte godis, tog en massa gott som jag satt och smaskade på under filmen. På vägen tillbaka till bion hittade jag världens sötaste väska i skyltfönstret på Indiska. Var tvungnen att gå förbi affären igen efter att filmen var slut för att se vad den kostade, tror det var 79.50. Åh, den ska aldelless snart hänga över mina axlar! 80 spänn är ju ingen ting för världens gulligaste väska!? ^^

Aja imorgon ska jag in till stan och kolla efter en skinnjacka så får väll svänga förbi Indiska och shecka in den ; )

Nu ska jag läsa lite no och sen gå och lägga mig tidigt, är jättetrött.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0