Back on track

Hej på er!
Det var ju ett tag sen jag skrev nu men har haft fullt upp, varit på resande fot exakt hela tiden tyvär.

Tänkte bara höra hur det är med er?
Men mig är det iaf bra, livet löper på i 180 men jag försöker att hänga med så gott jag kan. Fotboll hit och fotboll dit och sen min käre älskling, alltid påväg någon stans.



Det här med att bo på landet är faktiskt inte så hemskt som jag hade målat upp. Något som är riktigt skönt är att man blir otroligt lugn av att vara här ute vilket känns helt underbart, har även hunnit sy lite så det är ju perfa...kanske tar och lägger upp någon bild innom en snar framtid på mina fula kreationer ;)

Här får ni en lite låt att av njuta såhär på midnatt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig helg :)

2008-05-24 @ 00:25:59
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0