i'm alive

Hej på er!
Ville bara meddela er om att jag inte är död utan har inte haft tillgång till någon dator på ett bra tag.
Hoppas att allt är bra med er?

Orkar inte skriva så mycket utan får ta igen det någon annan dag. Är trött som en död fisk.



Morgondagens planer blir att först få lite besök här på landet av min käre kurre wurre och min moster och sedan blir det fotbollsmatch och kanske sleep over hos Adde?

En liten update bara... Jag klarade moppetestet så får kortet om 5 arbetsdagar! wey!;)

Sov så gott och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: S A R A

Idag har min blogg börjat igen efter ca 1 månads uppehåll, kika gärna in :)

2008-06-13 @ 12:41:39
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/
Postat av: Lindus

Du skriver för sällan Anna. Skärp dig! ;)

2008-08-14 @ 23:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0