bad uppdatering!

hejsan! Har varit lite dåligt med uppdateringar av inlägg från min sida ett par dagar nu. Har haft det helt crazy, sjungit, träffat adde och bara haft det fullt upp hela dagarna men tänkte att jag kunde skriva något kort och gott nu innan jag ska sova som en prinsessa, är helt slut.
Har haft en lugnt skoldag. Repade in för imorgon mellan 13.00-15.30 så nu är det tydligen 2 låtar som jag ska sjunga. Usch kommer att dö för att det är så pinsamt :S Aja får hoppas på det bästa och att jag kommer komma ihåg texten. Känner att jag egentligen skulle ha behövt öva lite med på den men aja. Kommer hinna öva i typ 45 min imorgon så det ska nog lösa sig ;D

Nu måste jag sova så att jag över huvud taget kommer upp imorgon, ska vara i skolan 7.45! :O
Sov så gott!

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0