hektisk nyår

Gott nytt år kan man ju nästan säga!
Hoppas att det är bra med er alla?

Började dagen med lite ångest utav att jag var tvungnen att gå upp ur sängen. Efter drygt 40 min och en massa tjat från mamma så drog jag mig plötsligt mig upp och tog en macka och städa mitt rum inför kvällen.
Har även hunnit varit inne i stan och lämnat tillbaka en skjorta som jag fick i julklapp och även 2 tröjor som var Addes som han inte skulle hinna lämna tillbaka så då gjorde jag det åt han. ;) Hämtade ut ett armband till mamma och shoppade lite till mig själv. Blev ett svart siden-hårband som jag tänker använda som ett skärp och ha runt midjan, fantasin är på topp idag kände jag! Fick även med mig ett guldigt armband, svart baslinne och en tröja med maskar på. lite osäker på om jag ska ha kvar den eller lämna tillbaka den men tror att det får ta och finna sig en plats i min lilla garderob. GUD vad jag längtar tills jag får en ny garderob, det funkar bara inte! Kan knappt stänga mig just nu. Visst det betyder att man har för mycket kläder med inte i detta fall för nu så har jag en för liten garderob, man kan aldrig ha för mycket kläder! ;D

Nu måste jag fixa de sista sakerna innan gästerna kommer.
Hoppas att ni alla får en skit rolig nyår!
Ha det så bra! =D

Kommentarer
Postat av: Junitjej

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!

2007-12-31 @ 16:36:33
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0