Vad är detta för samhälle?

Hejsan! Måste bara berätta om en liten incident som hände på vägen hem från min älskling.
Skulle gena över gatan och stannar till för att det kommer bilar och tänker låta dem åka förbi och då vevar en man som satt i en av bilarna ner sitt förster och ba "hur mycket kostar det". Blev verkligen skit förvånad och svarade med att jag inte håller på med "sånt". Asså vad är det för jävla samhälle som vi lever i då gubbar och män åker runt i sina biler för att få tag på nån brud att betala för att ligga med. Usch har dom inga liv? Och jag kan heller inte förstå hur man som tjej kan gå med på att sälja sig själv. Du vet ju inte om personen du ska ha sex med och han vill ha det oskyddat om han har några sjukdomar eller något. Visst många säger att dom gör det för att dom ska ha råd att få mat på bordet och en bostad. Men kom igen! Börja plugga istället och skaffa ett jobb. Tror att personen hellre sitter i kassan på konsum och pluggar än att behöva knulla med en massa äckliga gubbar. Det här är min syn, vad tycker ni?



Sen så ska jag ju även skriva lite vad som har hänt under dagens lopp.
Började dagen med två timmars kör. Det blev ingen egen lektion på gympan för att det inte var någon idé att ha den för 5 pers så vi flyttar den och kör stenhårt på tisdag ist. ; )
Slutade inte förs en lite över fyra och sen så drog jag till min älskling. Åt middag och tog det lugnt. Fick även min försenade födelsedagspresent. Fick världens gulligaste halsband från pilgrim.

Är helt stendöd. Är genomförkyld och har haft migrän hela kvällen men nu är det lite bättre med den iaf. Måste egentligen läsa de sista sidorna som jag har i läxa i go ask Alice men orkar inte göra det nu, får läsa dom i morgon bitti ist eller något. ^^

Ne men nu måste jag verkligen sova. Sov så gott!





image142 
Ser det inte supermysigt ut, åh ge min snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0