Felköp men ändå inte

Haha jag och mamma råkade precis beställa en klänning från nelly.se xD
Skulle visa henne en klänning som jag vill ha och då ville hon titta lite på vilka sätt man kunde betala på. Så skapade då en order med klänningen och sen så skrev vi i våran adress. På tex H&M när man ska beställa något där ifrån så måste man godkänna köpet efter man har skrivit i adress och så men så var det tydligen inte på den här sidan så nu är klänningen beställd. Haha otur för mamma i och med att det var hennes personnummer vi skrev i men tur för mig för jag får ju en ny klänning^^ Så snart kommer det dimpa ner en klänning i min lilla brevlåda=D
Här har ni den:
                          image118

Juste, håller även på att få PANIK!! Om jag har körtelfeber ( håller tummarna på att jag inte har det, har inte fått testresultatet än ) så kanske det kommer ta flera månader innan jag är helt frisk igen = Jag får varken träna eller pussas eller någon ting = my life is over! =''''''''''( 
Varför är det alltid jag som ska råka ut för något sånt här???? Har inte direkt turen på min sida just nu känns det som. Aja håller tummarna för att testresultatet ska visa att jag inte har det.
USCH jag orkar inte!!! ='(

Nu ska jag ta och beta av lite av läxorna genom att läsa min bok på engelska som Per har beordrat oss att läsa, denna vecka är det sid 20-45. Go ask Alice heter den Förresten. Det är en del riktigt svåra ord då och då så får sitta och slå upp dom i min lilla uppslagsbok.=P

Aja det är väll bäst att sätta igång och börja läsa. Skriver kanske senare!
Ha det så bra. BYE!

Kommentarer
Postat av: Glammigt

shit, vi har precis läst klart den boken ! go ask alice
! (; haha

2007-11-19 @ 20:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0