Födelsedag!

Tack för en helt underbar födelsedag alla som har medverkat!
Vaknade av en underbar sång och ljus haha xD Och en massa presenter såklart! =)
Fick en vit/ biege kofta som jag ska byta till en grå, en svart väst, ljus och ljusfat, prydnadskuddar och så betalar dom hela mitt moppekörkort. Tack tack!=D

Har precis ätit chokladpudding ( mums! ) och ska snart ta en varm dush. Höll nämligen på att frysa ihjäl på väg hem från Helens krog där jag har ätit en god middag med mamma och pappa. Visst jag älskar vintern och så men nu får jag faktiskt erkänna att jag saknar sommarn. Men så snart när jag har köpt en vinterjacka så kommer allt vara bra igen, finns ju inget värre än att frysa!

Aja nu ska jag hoppa in i duschen! 
Ha en fortsatt bra kväll. Ciao bella/bello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0