heej!

Hejsan! Sitter i sängen och kollar runt lite på datan. Har precis avnjutit en helt underbar middag, kyckling med cashewnötter..Yummi yummi! =D

Har varit på landet idag...lodat runt lite hemma hos Nellie och Adde och sen så fick vi skjuts till busshållplatsen av deras mamma. Nellie hade tydligen tittat i hennes busstabell och var helt säker på att bussen skulle gå 15.54 men hon hade kollat på bussarna som går från slussen ( åt fel håll alltså ) så bussen som vi skulle ta gick 16.30 så vi fick stå och vänta en halvtimme ute i kylan sen så kom deras mamma tillbaka och vi fick då skjuts till Hemmesta..Träffade Lee och Jaffa där och tog bussen in till stan. Är grymt trött och satt och halvsov på bussen, var ganska skönt faktiskt^^
När jag väl var inne i stan så träffade jag A på t-centralen och vi gick runt och snacka och mös. Sen så åkte jag hem och nu så sitter jag här.

Har absolut ingen lust att börja skolan igen, ångest, ångest och ännu mera ångest!!
Jag som har haft det så kul den här veckan..aja man får väll tänka posetivt, får ju träffa kompisar iaf..men gör faktiskt hellre det när jag är ledig^^
Aja, life goes on!

Imorgon blir det skola sen så ska jag kanske träffa A =)

Skriver kanske senare, ha det så bra! ba ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0