Hemma mys

Knaprar lite på några non stop och har titta på Ugly Betty och nu Despan, Perfectonito!;D

Mötet var snabbt över vilket var väldigt skönt. Alla tyckte att det var väldigt kul när jag sa att jag kanske  hade körtelfeber och inte kunde träna, haha min tränare drog till en liten blinkmin ;) Usch för körtelfeber!
Min "karriär" om man nu kan kalla det så har precis börjat gå frammåt, har ju fått börjat träna och spela matchen med f 18 nu och så händer det här. Kan det blir värre?!  NEJ DET KAN DET INTE! =@ =P Vi ska åka till åland på fotbollsläger i februari, måste fan kunna hänga med på det! Bajs säger jag bara! Ne men nu ska vi vara glada och sluta göra det dåliga sämre.=P

Kommer att vara hemma imorgon igen och bara ta det lugnt och försöka kurera mig.
Måste försöka fixa fram vad jag ska plugga på till spanska-provet om det skulle bli så att jag måste gå till skolan på torsdag. Får nog ta och ringa runt lite..har som sagt inte den boken som jag måste ha där alla regler står...=/ 

Nu ska jag fortsätta att ta det chill framför tv:n ; ) 
 
Ha en bra kväll! Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0