Hola!

Hej svejs!
Vaknade 10 men ligger fortfarande helt död i sängen. Ska göra iordning mig lite snart för att sen träffa Niclas och Nathalie och göra en liten resa till Ikea! wiie! Älskar Ikea och allt som har med inredning att göra. Natta ska köpa lite kuddar, ljus och några fotoramar...Vill köpa lite mysiga saker till mitt rum så får se vad som kommer med hem, kommer nog bli mer än vad jag behöver ;P 

Blev ett kort inlägg men bättre kort än inget;D

Ska äta lite lunch nu och så...Ha det så bra! Skriver senare! 
Bye bye!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Låter nice! Hälsa! ;D

2007-11-01 @ 12:29:18
URL: http://Reebeckas.webblogg.se
Postat av: Anna

Får göra det nästa gång jag träffar henne^^

2007-11-01 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0