Ikea!

Hejsan!
Åkte till fridhemsplan vid tjugo i två och träffade Nathalie och Niclas. Åkte till t-centralen och gick till Gallerian, där Ikea-bussen skulle gå ifrån. På Ikea:s hemsida så stod det enligt Nathalie att bussarna skulle gå varje halvtimme men så var det tydligen inte utan dom gick varje heltimme så då drog vi och "fikade" på donken tills det var 10 min kvar innan bussen skulle gå..Asså sheeat va med folk det var som skulle med, alla pressade in sig i bussen..Sicken tur att man fick sig en sittplats!^^
Var på Ikea i 2 timmar men kunde ha gåt där mycket längre, att inreda och köpa inredning är bland det bästa jag vet =D Vi kände att när vi väl är på Ikea så ska vi göra det superseriöst så tog pennor, papper, måttband, nån dragtjosan och gula kassar, hela fadderittan liksom..man ska inte spara på resurserna;D
Det blev en hel del till slut...påslakan, ljus, små ljusbehållare, förvarings grejs, pläd, och nån dekoration som luktar gott=D Allt detta gick på 277kr, perfekt!
Lite bilder från Ikea:
 

Och det här var det som fick följa med hem:
 titta va fint och bra det blev! =D  ( hade redan kuddarna =)

Tillslut, ljus och doftdekoration
 och förvaringsgrejsimojserna 

Ska sova lite nu tror jag, är jättetrött och har skit ont i halsen...har haft pendlande halsont sen 26 aug nu, vad kan det vara för något igentligen?

Aja ska försöka få mig en lite blund, sov så gott. Skriver imorgon..
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, skulle också behöva pallra mitt fat ass till IKEA! Dom har så mycket fint till äckligt låga priser!

2007-11-02 @ 21:54:05
URL: http://Reebeckas.webblogg.se
Postat av: Anonym

Haha jag vet!! helt jävla fucking wonderful!:D
Natta och jag har bestämt att vi ska börja ta oss små turer dit ibland, kommer vara broke hela tiden resten av mitt liv höhö^^

2007-11-03 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0