Kap

Go kväll!
Åkte in till stan efter jag hade varit på omprovstiden och gjort teknikprovet som jag missade när jag var sjuk. Gick riktigt bra tror jag, hann med alla uppgifter, känns super..åh  tänk om man kunde få MVG (a)
I alla fall..mötte Matilda och Ellen i PK-huset och gick och tittade lite, gick sen till Zara där jag och Ellen köpte ett varsit par jeans. 249 kr kostade de bara och det vad det ordinarie priset, helt underbart! Det går ju inte att hitta billigare jeans, sicket kap!
Åkte hem sen vid 7 och nu tar jag det bara lugnt, har haft jätteont i ryggen sen provet och är jätte trött. Kan ju inte bli bättre=P

Haha juste, på gympan idag så dansade vi bugg, tjej och kille. Haha gick ju lysande xP
Fick först dansa med Theo och sen Björn, haha kanske inte gick jättebra med det funkade iaf=P
Tog några danssteg med Linda och Matilda och då gick det som smort, haha man kanske ska satsa? xD

Ska kolla färdigt nu på UB sen så ska jag bara fortsätta att chilla grillen och kanske ta en dusch.

Ha det så himla bra!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0