Konsert

Hejsan kom precis hem från världens roligaste konsert. Har aldrig skrattat så mycket när jag har varit och kollat på en förut. Inte bara åt Enrique utan även åt alla skumma människor som satt runt om kring oss. Det var ett gäng skitpackade stureplans-killar som hade enrique tröjor på sig och satt å dansa och diggade loss helt enkelt.=P Sen va det 5 små tjejjer bakom oss som jag kan säga att dom om några kommer att vara hesa imorgon. Dom stod och skrek som galningar så man fick sitta med händerna för öronen ^^
En tjej fick i slutet gå upp på scenen och stod och kramade Enrique medans han sjöng gamla klassikern Hero. Hon stod verkligen och skakade och såg svimfärdig ut när hon stod där uppe. Snacka om att hennes dröm har gått i uppfyllelse, i slutet på låten så fick hon en puss på munnen innan dom åkte ner under scenen. Man var verkligen jätte glad och mådde skit bra åt hennes vägnar när man gick där ifrån för man såg verkligen hur glad och lyklig hon var.
Ett litet minus var att vi fick sitta och vänta en och en halv timme innan det hela började men det var helt klart värt det.

Nu ska jag gå och möta min sötnos vid tunnelbanan.
Kommer inte gå till skolan förs än No-lektionen som är vid halv ett så det blir en låååång sovmorgon och så hinner jag att göra färdigt det sista på redovinsingen, perfekt! ;D

Ha en bra kväll/ natt. Sov så gott.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0