school

Godmorgon/ god förmiddag! Var ute på vifft hela dagen igår det var därför det inte blev något inlägg skrivet.
 
Sitter just nu i datasalen och ska skriva rent en deckar novell men problemet är bara att jag var ju sjuk hela förra veckan så jag har inte kunnat skriva nån. Får sitta och göra annat just som tex. att blogga och sen så skriver jag den hemma ist. ; ) Har 3 eller 4 prov den här veckan så jag vet egentligen inte hur jag ska hinna med det men men...
Efter den här lektionen är det lunch, fy fan va jag är hungrig. Han bara äta ett ynka litet äpple på väg till skolan, hoppas, hoppas, hoppas att det är något ätbart annars så kommer min mage att dö. =P

Efter lunch är det bara teknik och sen syslöjd, ska sitta och lappa ihop en massa skinn i olika färger som sen ska bli botten på min väska som jag ska sy.

Ne men nu ska jag försöka hitta på att skriva något om.
Ha en fortsatt bra dag! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0