Sjukling.

Hejsan! Kom hem från doktorn för en liten stund sen, har kanske körtelfeber :'( Kom dit 9.15 och var inte färdig förs än 11. Helt sjukt hur lång tid man måste vänta hela tiden. Fick ta en massa blodprover och grejer och sen så ska min läkare ringa om resultatet ikväll. Hoppas, hoppas, hoppas att det är något annat än körtelfeber så att det går att äta medicin mot det. Åh, orkar verkligen inte vara sjuk igen. Trodde det räkte med dom där 6 veckorna i våras =(

Aja får ta det lugnt hemma ist och passa på att göra lite läxor och sånt, tråkigt jag vet men bra. Som tur så smittar det bara genom saliv så jag kan ju fortfarande träffa folk och så men jag får inte anstränga mig fysiskt =(

Snart så kommer min sötnos hit, ska ta det lugnt bara. Kanske skriver lite senare om jag har lite tid över.
ha det så bra! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0