Skolan..

Hejsan! Sitter i bibblan och jobbar fortfarande med mitt kära land Frankrike. Såååå tråkigt!!!

Dagen är räddad kan man säga! Vi fick tillbaka våra uppsatser om s.m.a.r.t  på hemkunskapslektionen och jag fick MVG!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D=D=D=D=D Är helt jävla överlycklig!!!  ( ursäkta språket ^^ )  Fick bara bra kommentarer om att jag hade förstått allt väldigt bra och hade gjort ett bra jobb! Wiiiiiiiee! ^^=D=D=D=D
Haha var bara tvungnen att skriva det där!^^

Vaknade vid 7 och var helt jäkla död, förstår verkligen inte varför. Gick nämligen och la mig ungefär en timme tidigare än vad jag brukar göra och ändå så var jag mer död än vanligt... WIERDO!!

Efter skolan ska jag in till stan en liten stund och titta på lite kläder som jag önskar mig, strl och sånt...Efter det så ska jag träffa A och så ska vi åka hem till han och sen så ska vi vidare och äta middag hos hans bror...väldigt tidigt för att träffa hans släkt men men det funkar ;)

Skriver lite senare om jag har tid och ork.
Ha det så bra! BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0