tjuu

Hejsan! Är grymt trött av nån anledning som jag inte vet om.
Gick till skolan idag men behövde inte göra min redovisning idag så det får bli att jag gör den imorgon istället.
På So:n så ska vi börja med den ryska revolutionen, suck! Hatar sånt här när man ska behöva komma ihåg en massa årtal och grejjer, usch! Aja bara det går bra på provet så är jag glad.=P

Efter skolan åkte jag, och Matilda in till stan och fick sällskap av Moa och Fanny. Drog sen vidare till Gullmarsplan och träffade dogge på ett solarium där jag även träffade en kompis. Hur stor är sannolikheter egentligen att man träffas på ett litet solarium i Gullmarsplan, mycket liten enligt mig. Satt och snacka lite med henne sen så skulle hon och sola så jag, Matilda och Dogge drog vidare in till stan igen och gick runt och letade efter något bra café men vi hittade inget som passade oss i smaken idag. Var helt död så efter ett tag så åkte jag hem och nu har jag tagit igen den matten jag har missat under den här veckan och sen så ska jag göra färdigt det sista på min redovisning, snacka om att det går segt frammåt för mig! ^^

Aja nu får jag väll ta och sätta igång, har ingen lust alls. Iofs det har man väll aldrig när man ska göra läxor men det är ju trots allt det som betygen hänger på en del. Ne men nu måste jag verkligen börja!

Kanske skriver lite senare om jag inte råkar somna ^^

Ha en bra kväll! Bye!

( Ni kanske tycker att det är skumt att jag skriver det här nu men mitt internet funkade inte så jag kunde i publicera inlägget när jag skrev det förut så gör det nu ist ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0