Trötter!

Hejsan! Kom hem för en liten stund sen från A, fick sällskap ända hem idag också..tack ännu en gång!
Är helt slut så det blir väll snart sängdags men kan ju skriva en liten uppdatering på dagens händelser.

Efter skolan så åkte jag in till stan en stund med Linda och gick till något fick på Drottning gatan och satt och snacka och proppade i oss lite godsaker...blev en enorm kärleksmums för 30 kr och ett wienerbröd för Linda, grymt bra pris för kärleksmumsen om man kollar på dess storlek! ;D
 MUMS!!!!!!!

Efter det så gick vi till Face och jag köpte en rosa och gullig sminktjosan, kan lägga in en bild på den imorgon...Köpte även ett svart ipod-skydd eller var man säger till A:s ipod som jag lånar, känns underbart att äntligen kunna lyssna på musik när jag är on my way igen! =D Vill inte riktigt att den ska vara i samma skick som min ipod om han skulle vilja ha tillbaks den, känns väldigt otacksamt så lägger hällre ut 39 kr på ett "fodral" som skyddar den.

Imorgon så ska jag börja dagen med att gå på bio med klassen och se This is England...undra hur den är, vissa säger att den är jätte dålig medans andra säger att den är bra, nån som har sett den? =D Efter det så är det vanlig skoldag tills kl 16.00 SUCK!!! Efter det så ska jag kanske träffa A, mys!

Har börjat slänta in lite kommentarer då och då men det skulle vara riktigt kul om de skulle kunna öka i antal och skrivas oftare! =D

Nu så ska jag sova lite grann så man är pigg och glad kexchoklad imorgon!
Ha det så bra everyone. TUDDILUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0